czwartek, 18 września 2014

Jesiennie z Green Gate


Witamy:-)
Z przyjemnością informujemy, że jest u nas w sprzedaży nowa kolekcja z Green Gate.
Tyle się naoglądałam tych piękności, że wracając do domu miałam przed oczami kolorowe kwiaty w pastelowych, ciepłych odcieniach.
Już widziałam salony przyozdobione barwnymi poduchami czy serwetkami, stoły w jadalniach w cudownych, słodkich kubeczkach, miseczkach. Jak miło jest biesiadować przy tak pięknie zastawionym stole.
A nadchodzące zimowe święta... w domu jest ciepło, gwarnie, radośnie,nieopodal pachnąca choinka, na stole eleganckie naczynia w czerwone gwiazdki,w nich pyszne, własnoręcznie zrobione słodkości, obok kubeczki Star z parującą kawą czy herbatą..., a jak się zasłodzimy zawsze możemy zjeść np. jajeczko na miękko podane w kieliszku na jajka z tej samej serii. Niektórzy pomyślą, że zwariowaliśmy, bo pomyliliśmy święta:-)
Zapraszamy!!!



























3 komentarze:

Justine pisze...

Piękna kolekcja GG! Widziałam nowości w Waszym sklepie - już mam ochotę na świąteczne dekoracje! Mam nadzieję, że pojawi się u Was jeszcze więcej rzeczy z zimowej kolekcji Greengate.
Pozdrawiam

http://insideproject8.blogspot.com pisze...

kocham kocham kocham!!!

sandy pisze...

oh i love all of this so much! the red is amazing too! the photographs are all so very beautiful!! love the apron!